Bănci și Asigurări

Alexandru Păunescu, CSALB: Am primit doar 50 de cereri privind trecerea de la ROBOR la IRCC în cadrul CSALB, semn că probabil băncile au rezolvat intern majoritatea acestor solicitări

Alexandru Păunescu, CSALB: Am primit doar 50 de cereri...

Autor: Cristina Bellu

25.08.2022, 09:30 193

♦  Valoarea beneficiilor obţinute din negocierile dintre instituţiile de credit şi clienţi a depăşit 1,3 mil. euro în opt luni din 2022.

La Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB) au ajuns doar 50 de cereri privind trecerea de la ROBOR la IRCC, semn că probabil băncile au rezolvat intern majoritatea acestor solicitări, susţine Alexandru Păunescu, reprezentantul BNR în Colegiul de coordonare al CSALB.

„Băncile au gestionat eficient atât perioada pandemiei, cât şi cea generată de creşterea generalizată a preţurilor şi de majorarea dobânzilor. Un exemplu este reprezentat de cererile privind trecerea de la ROBOR la IRCC. În cadrul CSALB am primit 50 de astfel de cereri, semn că probabil băncile au rezolvat intern majoritatea acestor solicitări“, a declarat Păunescu.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO