Bănci și Asigurări

Alexandru Păunescu, CSALB: Eficienţa negocierilor se vede sub toate aspectele, în timpul mai redus de soluţionare, în numărul de negocieri încheiate cu succes, dar şi în valoarea beneficiilor. În 473 de negocieri părţile sâau împăcat şi doar în 71 una dintre părţi a refuzat soluţiile propuse de conciliatorii CSALB

Alexandru Păunescu, CSALB: Eficienţa negocierilor se...

Autor: Cristina Bellu

24.03.2022, 00:03 81

Timpul mediu de soluţionare a unui dosar de conciliere dintre un con­sumator şi o bancă în cadrul Cen­trului de Soluţionare Alterna­ti­vă a Li­ti­giilor în domeniul Ban­car (CSALB) a fost de 33 de zile în 2021, faţă de 59 de zile în 2020 şi 55 de zile în 2019.

Practic, conciliatorii au ajuns la o rezolvare a problemelor semnalate de consumatori cu 40% mai rapid faţă de anii precedenţi, potrivit datelor CSALB.

„Timpul scurt în care se ajunge la o soluţie în cadrul unei negocieri vine pe fondul eficienţei în nego­cie­re: anul trecut, aproximativ 9 din 10 ne­gocieri între consumatori şi bănci s-au încheiat cu împăcarea părţilor şi cu acceptarea soluţiilor“, spun reprezentanţii CSALB. Potri­vit acestora, în 473 de nego­cieri păr­ţi­le s-au împăcat şi doar în 71 una din­tre părţi a refuzat soluţiile pro­puse de conciliatorii Centrului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO