Bănci și Asigurări

Alexandru Păunescu, CSALB: Majoritatea cazurilor care vin la noi sunt legate de credite ipotecare luate până la declanşarea crizei

Alexandru Păunescu, membru al Colegiului de Coordonare al CSALB: Consumatorii trebuie să se uite în primul rând la suma de plată care apare pe scadenţar atunci când îşi doresc un credit şi să compare această sumă cu cele oferite de alte bănci.

Alexandru Păunescu, membru al Colegiului de Coordonare al CSALB: Consumatorii trebuie să se uite în primul rând la suma de plată care apare pe scadenţar atunci când îşi doresc un credit şi să compare această sumă cu cele oferite de alte bănci.

Autor: Anelis Baciu

11.03.2019, 00:05 339

Majoritatea cazurilor care vin la Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB) au ca obiect rezolvarea problemelor dintre bănci şi clienţii care au luat credite ipotecare înainte de declanşarea crizei financiare, spune Alexandru Păunescu, membru al Colegiului de Coordonare al CSALB.

„Majoritatea cazurilor sunt legate de credite, şi, în special, credite ipotecare luate până la declanşarea crizei. Am avut şi cazuri de credite ipotecare în franci elveţieni (CHF) şi avem în continuare. Sunt câteva zeci de cazuri cu credite denominate în CHF. Zece au fost finalizate cu suc­ces, prin reducerea soldului şi conversia credi­tului din CHF în lei. Cea mai mare reducere obţinută la un credit în franci a fost de 22.000 de franci, într-un caz de conversie în lei“, explică Păunescu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO