Bănci și Asigurări

Allianz-Ţiriac a înregistrat în T1/2022 subscrieri de 820 mil.lei, dublu faţă de T1/2021. Virgil Şoncutean, CEO: În zona asigurărilor de viaţă şi de sănătate s-a deschis o oportunitate de anvergură, pe care ne-am propus să o valorizăm

Allianz-Ţiriac a înregistrat în T1/2022 subscrieri de...

Autor: Roxana Rosu

16.06.2022, 10:56 135

Allianz-Ţiriac a încheiat primul trimestru din 2022 cu prime brute subscrise de aproximativ 820 milioane de lei, de peste două ori mai mult decât în aceeaşi perioadă din 2021, creşterea vânzărilor fiind determinată de extinderea portofoliului de clienţi.

Profitul operaţional, suma rămasă după plata despăgubirilor, constituirea rezervelor şi deducerea cheltuielilor operaţionale, s-a situat la 45,3 milioane de lei, în uşoară creştere faţă de primul trimestru din 2021.   

Numărul de clienţi noi a fost de 4 ori mai mare decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat joi compania de asigurări.

Pe segmentul auto, subscrierile s-au triplat, în contextul în care, după falimentul City Insurance, aproape jumătate din şoferii români au fost nevoiţi să-şi aleagă un alt asigurător. ”Ne aşteptăm însă ca în perioada următoare efectul conjuctural să se disipeze considerabil”, se arată în comunicatul companiei.

În paralel, vânzările de asigurări de viaţă s-au majorat cu peste 30%.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO