Allianz-Ţiriac, cea mai mare companie de asigurări generale din piaţa locală, şi-a propus o creştere de peste 5% în acest an, ceea ce înseamnă că primele brute subscrise vor ajunge la cel puţin 1,11 mld. lei până la finalul lui 2016.
Concomitent cu creşterea veniturilor din vânzări compania şi-a propus şi îmbunătăţirea profitabilităţii, de la 70 de milioane de lei la circa 78 milioane de lei, arată calculele ZF făcute pe baza datelor financiare ale companiei de anul trecut şi a informaţiilor transmise de companie.
„Planurile noastre anuale vizează o creştere a veniturilor cu peste 5% faţă de anul precedent, până la sfârşitul anului şi menţinerea ratei profitului în total venituri la peste 7%. Ne aşteptăm să continue dezvoltarea în acelaşi ritm, mizând, în primul rând, pe îmbunătăţirea serviciilor şi pe proiecte digitale“, a declarat Remi Vrignaud, directorul general al Allianz-Ţiriac.
În primele trei luni din acest an compania a vândut asigurări în valoare de aproape 300 mil. lei (67 mil. euro), în creştere cu peste 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În acelaşi timp profitul operaţional a urcat într-un ritm mai alert, cu peste 70% şi a ajuns la valoarea de 26 mil. lei.