Bănci și Asigurări

Anca Crăciun, BT Banca Transilvania: Posesorii de carduri BT Flying Blue au cheltuit cu 45% mai mult în primele cinci luni din an versus aceeaşi perioadă din 2021

Anca Crăciun, BT Banca Transilvania: Posesorii de...

Autor: Cristina Roşca

29.06.2022, 00:03 194

Posesorii de carduri BT Flying Blue, emise de Banca Transilvania, au cheltuit cu 45% mai mult la cumpărături în primele cinci luni ale acestui an versus aceeaşi perioadă a lui 2021. Apetitul pentru shopping al posesorilor de astfel de carduri a crescut în acest an, în pofida contextului economic marcat de inflaţie şi în pofida celui geopolitic.

„Valoarea cumpărăturilor plătite cu cardul BT Flying Blue a fost cu 20% mai mare în 2021 versus 2020. În prima parte a acestui an, avansul a accelerat”, spune Anca Crăciun, director private banking în cadrul Banca Transilvania, cea mai puternică bancă din România după active. Cardul BT Flying Blue se găseşte în portofoliul băncii din 2014, până în prezent fiind emise 40.000 de astfel de carduri. 

Acest produs este unul lansat de BT împreună cu grupul aerian Air France – KLM, fiind un card la care se primesc, după cumpărături, mile valabile în Flying Blue, programul de fidelitate al companiilor aeriene. În afară de Air France şi KLM, din program face parte şi transportatorul aerian local TAROM. Mai exact, cei care plătesc cu acest produs, primesc mile pentru fiecare euro sau leu cheltuit. Milele pot fi folosite pentru achiziţia de bilete de avion, pentru upgrade-ul acestora sau pentru achiziţia de produse din magazinul online al programului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO