Bănci și Asigurări

Angajaţii de la sediul central al Uniqa Asigurări şi Uniqa Asigurări de Viaţă lucrează de astăzi de acasă; plata primelor şi notificările se fac online

Angajaţii de la sediul central al Uniqa Asigurări şi...

Autor: Roxana Rosu

16.03.2020, 09:54 155
Angajaţii de la sediul central al Uniqa Asigurări şi Uniqa Asigurări de Viaţă vor lucra de astăzi de acasă pentru a limita riscurile generate de evoluţia pandemiei de coronavirus în zona Bucureşti-Ilfov, interacţiunea cu clienţii urmând să se desfăşoare online, inclusiv plata primelor de asigurare.
 
Într-o prima fază, măsura vizează perioada 16-31 martie 2020, urmând a se decide cu privire la prelungirea acesteia, dacă situaţia o va impune.

Uniqa a început implementarea măsurilor de limitare a riscurilor de infectare cu coronavirus din luna februarie, în baza unui plan de acţiune recomandat la nivelul grupului internaţional, care vizează toate unităţile teritoriale ale companiei.

În etapa anterioară a planului de măsuri, compania a decis implementarea lucrului parţial de acasă, în schimburi organizate pentru a asigura continuitate la nivelul proceselor şi activităţii din sediul central, cu diminuarea riscului de expunere a angajaţilor şi clienţilor.

“Grija faţă de siguranţa oamenilor este principiul care stă la baza întregii industrii din care facem parte. Cu atât mai mult, în momentele dificile cu care ne confruntăm acum, prioritatea noastră principală este aceea de a acţiona cu toată responsabilitatea faţă de angajaţii, clienţii şi partenerii nostri pentru a nu pune în pericol în niciun moment starea lor de sănătate. Totodată, am luat măsuri pentru adaptarea proceselor interne ale companiei, astfel încât să rămânem conectaţi la solicitările adresate de către clienţii nostri, menţinând o relaţie optimă cu aceştia pe toată perioada în care ne vom desfăşura activitatea în regim de lucru de acasă. Ştim că noile condiţii pot genera situaţii în care nu vom putea reacţiona la fel de rapid ca până acum, însă facem toate eforturile pentru a nu afecta calitatea experienţei pe care o oferim clienţilor şi ne bazăm pe toată înţelegerea lor. Vom continua să menţinem o comunicare clară şi transparentă în legătură cu aceste aspecte, dar şi în ceea ce priveşte etapele şi măsurile pe care le vom adopta, mai departe, în cadrul procesului de gestionare a riscurilor generate de coronavirus, oferind informaţii relevante atât pentru angajaţii, cât şi pentru clienţii şi partenerii noştri. Suntem încrezători că avem expertiza adecvată pentru a acţiona hotărât şi a lua toate deciziile necesare în astfel de situaţii” a declarat Paul Cazacu, Vicepreşedinte – Director General Adjunct – CFO UNIQA Asigurări, coordonatorul echipei de management de criză din cadrul UNIQA.

În următoarea perioadă, o parte cât mai mare din interacţiunea cu UNIQA va fi migrată către zona online, clienţii având la dispoziţie canale digitale pe care le pot accesa pentru a menţine relaţia cu compania.

Astfel, Contact Center UNIQA este disponibil pentru a prelua solicitarile clienţilor telefonic, la numărul 0374 400 400, cu program non-stop, precum şi la adresa de email info@uniqa.ro.

Activitatea de notificare a daunelor pentru asigurările CASCO şi de locuinţă este preluată de către asistentul digital ANA, la adresa https://daunerapide.uniqa.ro.

În cazul daunelor care nu pot fi avizate prin intermediul asistentului digital ANA şi sunt anunţate prin Contact Center UNIQA sau notificate online pe site-ul www.uniqa.ro, clienţii vor fi contactaţi telefonic de către reprezentanţii UNIQA pentru a transmite prin email documentele şi fotografiile necesare finalizării procesului de constatare.

În cazul constatărilor deja programate, clienţii nu mai sunt nevoiţi să se prezinte la centrul de constatări sau la sediile UNIQA la care au fost programaţi, fiind, de asemenea, contactaţi telefonic de către reprezentanţii UNIQA pentru a transmite prin email documentele şi fotografiile necesare efecturării constatării.

Totodată, clienţii au la dispoziţie adresa info@uniqa.ro pentru directionarea în format electronic / scanat a corespondenţei transmisă, în mod uzual, în format tipărit.

În ceea ce priveşte plata primelor pentru poliţele de asigurare, clienţii au, de asemenea, la dispoziţie canale digitale, care le oferă modalităţi multiple pentru a rezolva această operaţiune de la distanţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO