Bănci și Asigurări

ASF a înregistrat aproape 7.000 de apeluri legate de starea clienţilor Astra şi Carpatica

ASF a înregistrat aproape 7.000 de apeluri  legate de...

Autor: Anca Olteanu

01.02.2017, 16:02 119

Prin intermediul call-center-ului, ASF a realizat, pentru prima dată, un raport centralizat al apelurilor primite în funcţie de domeniul de interes al consumatorilor. Cele mai multe solicitări de informaţii au venit pe domeniul asigurărilor (6.835 apeluri), iar cererile de informaţii aferente sectorului pensiilor private şi al pieţei de capital au totalizat 1.156 de apeluri. De asemenea, ASF a mai primit 209 apeluri referitoare la entitatea de soluţionare alternativă a litigiilor SAL-Fin.

Pentru a veni în sprijinul consumatorilor, Serviciul Relaţii cu Publicul a efectuat un număr de 1.376 de apeluri cu scopul de a facilita accesul rapid al acestora la informaţii.

Odată cu punerea în funcţiune a noului sistem de gestionare a apelurilor, ASF a implementat şi un sistem (Net Promoter Score - NPS) care măsoară gradul de satisfacţie a consumatorilor referitor la informaţiile primite de la specialiştii care lucrează în call-center. În urma centralizării răspunsurilor la întrebările NPS - „aţi fost mulţumit de informaţiile oferite, v-au fost de folos?” - a rezultat faptul că 93,3% dintre consumatori s-au declarat satisfăcuţi cu privire la informaţiile primite, potrivit datelor transmise de companie.

ASF dispune, în cadrul Direcţiei Relaţii cu Publicul, Petiţii şi Educaţie Financiară, începând din 14 iulie 2016, de un nou call-center care permite administrarea apelurilor primite din partea consumatorilor. Persoanele care au apelat numărul de telefon gratuit TelVerde 0800 825 627 au fost rutate către una dintre cele şapte linii predefinite: Asigurări – tasta 1; Pensii private – tasta 2; Piaţa de capital – tasta 3; Alte informaţii – tasta 4; Abuz de piaţă – tasta 5; SAL-Fin – tasta 6 şi Engleză – tasta 7.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO