Bănci și Asigurări

ASF a înregistrat în 2016 aproape 5.000 de apeluri legate de starea clienţilor Astra şi Carpatica

ASF a înregistrat în 2016 aproape 5.000 de apeluri...

Autor: Mediafax

02.02.2017, 00:00 47

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) anunţă că a înregistrat în 2016, prin intermediul call-center-ului său, 18.241 de apeluri telefonice, aproape 5.000 vizând furnizarea de informaţii referitoare la situaţia păgubiţilor şi clienţilor societăţilor Astra Asigurări şi Carpatica Asig. 

Prin intermediul call-center-ului, ASF a realizat, pentru prima dată, un raport centralizat al apelurilor primite în funcţie de domeniul de interes al consumatorilor.

Cele mai multe solicitări de informaţii au venit pe domeniul asigurărilor (6.835 apeluri), iar cererile de informaţii aferente sectorului pensiilor private şi pieţei de capital au totalizat 1.156 de apeluri.

De asemenea, ASF a mai primit 209 apeluri referitoare la entitatea de soluţionare alternativă a litigiilor SAL-Fin. ASF dispune, în cadrul Direcţiei Relaţii cu Publicul, Petiţii şi Educaţie Financiară, începând din 14 iulie 2016, de un nou call-center care permite administrarea apelurilor primite din partea consumatorilor. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO