Bănci și Asigurări

Asigurătorul Signal Iduna şi-au majorat afacerile cu 44% în S1/2020, la peste 57 mil. lei. Tiberiu Maier, CEO: Există o creştere a nivelului de interes din partea clienţilor noi

Tiberiu Maier, CEO al Signal Iduna România

Tiberiu Maier, CEO al Signal Iduna România

Autor: Cristina Bellu

31.08.2020, 13:41 371

Signal Iduna, subsidiara locală a asigurătorului german cu acelaşi nume, a încheiat primele şase luni ale anului cu o cifră de afaceri de peste 57 mil. lei, echivalentul unei creşteri de 44% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce numărul de asiguraţi a depăşit 180.000 de persoane, plus 64% faţă de S1/2019, dintre care 88% sunt contracte corporate, restul fiind asignate segmentului de retail.

“Contextul actual a modificat profilul clientului de asigurări, deoarece apariţia unei situaţii neprevăzute şi conştientizarea acestui fapt este acum o realitate pentru mulţi dintre noi. Observăm o creştere a nivelului de interes din partea clienţilor noi, dar şi o dorinţă din partea celor existenţi de a solicita dezvoltarea pachetelor adăugând beneficii suplimentare, mai ales pe zona de asigurări corporate. Am înţeles, astfel, că aşteptările clienţilor de la o asigurare de sănătate păstrează în continuare un trend ascendent pe zona de servicii”, explică Tiberiu Maier, CEO al Signal Iduna România.

El menţionează că  instituţia a accelerat dezvoltarea digitală, inclusiv la nivelul  soluţiilor de accesare a produselor, astfel că în prezent aproape o treime din asiguraţii Signal Iduna folosesc serviciile prin intermediul aplicaţiei de mobil.

Totodată, în contextul pandemiei, compania a implementat un program de consultaţii de telemedicină, iar în ceea ce priveşte operaţiunile adresate clienţilor, a fost simplificat procesul de rambursare pentru asiguraţi, fiind necesar un număr mai redus de documente, iar actele corespunzătoare contractelor de asigurare au fost distribuite integral în format electronic.

Piaţa asigurărilor de sănătate a înregistrat un volum al primelor brute subscrise de 372 mil. lei la finalul anului 2019, în creştere cu 11,2% faţă de anul 2018, din care 214 mil. lei reprezintă contribuţia segmentu­lui asigurări­or generale, iar 158 mil. lei reprezintă subscrierile realizate de segmentul asigurărilor de viaţă, potrivit celor mai recente date publicate în raportul anual al Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO