Bănci și Asigurări

Asirom: Rebrandingul ne-a adus jumatate din cresterea afacerilor

05.11.2008, 15:22 27

Procesul de schimbare a imaginii prin care a trecut in ultimele luni Asirom, unul dintre cei mai mari asiguratori de pe piata, a contribuit semnificativ la majorarea afacerilor, afirma directorul general al companiei, Boris Schneider. "Impactul rebrandingului a fost mare, s-a vazut in venituri si in imaginea noastra. A contribuit cu aproximativ jumatate din cresterea pe care am avut-o pana acum, datorita noii abordari a pietei", spune Schneider. Potrivit estimarilor sale, compania a incheiat primele noua luni cu o crestere a afacerilor de circa 22%, pana la 565-570 mil. lei (circa 155 mil. euro). Pentru tot anul, el estimeaza afaceri de 800 de milioane de lei (peste 220 de milioane de euro). Asirom este listata la Bursa de Valori Bucuresti si are o capitalizare de aproximativ 65 de milioane de euro.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO