Bănci și Asigurări

Banca Comercială Română a aprobat amânarea ratelor pentru 30.000 de clienţi persoane fizice şi a primit circa 1000 de solicitări de la firme

Banca Comercială Română a aprobat amânarea ratelor pentru 30.000 de clienţi persoane fizice şi a primit circa 1000 de solicitări de la firme

Autor: Roxana Rosu

19.05.2020, 11:09 109

Banca Comercială Română a primit, din martie până în prezent, aproximativ 36.000 de cereri de amânare a ratelor din partea persoanelor fizice, din care a implementat circa 30.000. 

Dintre clienţii cu cereri aprobate, 65% au optat pentru soluţia BCR, cu trei luni amânare, iar 35% pentru cea oferită prin Ordonanţa de Guvern 37/2020, cu până la nouă luni amânare.

În ultima săptămână, BCR a contactat telefonic alţi 13.000 de clienţi cu posibile probleme financiare pentru a le propune soluţii pentru depăşirea momentelor mai dificile.

Clienţii BCR pot solicita amânarea ratelor prin intermediul platformei digitale George, pe loc, printrun formular onine, prin contact center sau la sucursale. Banca recomandă clienţilor să apeleze în special la primele două soluţii.

Totodată, BCR a primit peste 1.000 de solicitări de amânare a ratelor şi din partea persoanelor juridice. Aproximativ 500 au venit dinspre micro-antreprenori, peste 80% dintre ele fiind deja soluţionate, iar alte 530 au fost depuse au fost depuse de companiile cu o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro, cu o rată de implementare de aproximativ 75%.

 
AFACERI DE LA ZERO