Bănci și Asigurări

Banca Românească a primit acreditarea pentru a oferi clienţilor accesarea produselor bancare la distanţă cu identificare video

Banca Românească a primit acreditarea pentru a oferi...

Autor: Roxana Rosu

31.08.2022, 13:43 239

Banca Românească (BROM) a obţinut acreditarea Autorităţii pentru Digitalizarea României pentru accesarea produselor bancare la distanţă cu identificare video, prin intermediul platformei www.e-bancamea.ro.

Clienţii pot accesa online un pachet complex de produse si servicii: cont curent în lei, card de debit premium (Mastercard Gold), serviciul SMS Alert şi Internet Banking, reunite sub denumirea Pachet eSenţial.

Înrolarea noilor clienţi se face în numai 10 minute, după parcurgerea a trei paşi: identificare, apel video şi semnare.

La finalul procesului, clientul intră în posesia contractului semnat digital, a credenţialelor de acces la soluţia de Internet Banking, iar, ulterior, primeşte prin poştă cardul de debit premium, MasterCard Gold.

Banca Românească are o reţea teritorială de aproape 85 de sucursale şi agenţii.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO