Bănci și Asigurări

Banca Transilvania a ajuns în martie la 425.000 de utilizatori de internet banking

Foto Shutterstock

Foto Shutterstock

Autor: Ciprian Botea

17.04.2014, 00:00 498

Banca Transilvania, a treia bancă locală după activele deţinute, a ajuns la finalul lunii martie la un număr de 425.000 de clienţi care utilizează serviciul de internet banking, creşterea faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut fiind de 20%.

Oficialii băncii spun că BT are o cotă de piaaţă de 15% pe acest segment. Spre comparaţie, în septembrie 2011 banca avea circa 180.000 de clienţi de internet banking.

WikiZF: Profilul companiei Banca Transilvania

Băncile au investit mai mult în ultimii ani în dezvoltarea de serviciilor de internet banking în încercarea de a-şi reduce costurile cu reţeaua fizică, mai ales în contextul în care volumul redus de credite acordate le-a forţat să se eficientizeze.

Principalele operaţiuni derulate de clienţi pe internet banking sunt plăţi de facturi, transferuri în lei şi schimb valutar. Comisioanele plătite sunt mai mici decât cele pentru o operaţiune efectuată la ghişeu. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO