Bănci și Asigurări

Banca Transilvania a ajuns în martie la 425.000 de utilizatori de internet banking

Foto Shutterstock

Foto Shutterstock

Autor: Ciprian Botea

17.04.2014, 00:00 499

Banca Transilvania, a treia bancă locală după activele deţinute, a ajuns la finalul lunii martie la un număr de 425.000 de clienţi care utilizează serviciul de internet banking, creşterea faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut fiind de 20%.

Oficialii băncii spun că BT are o cotă de piaaţă de 15% pe acest segment. Spre comparaţie, în septembrie 2011 banca avea circa 180.000 de clienţi de internet banking.

WikiZF: Profilul companiei Banca Transilvania

Băncile au investit mai mult în ultimii ani în dezvoltarea de serviciilor de internet banking în încercarea de a-şi reduce costurile cu reţeaua fizică, mai ales în contextul în care volumul redus de credite acordate le-a forţat să se eficientizeze.

Principalele operaţiuni derulate de clienţi pe internet banking sunt plăţi de facturi, transferuri în lei şi schimb valutar. Comisioanele plătite sunt mai mici decât cele pentru o operaţiune efectuată la ghişeu. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO