Bănci și Asigurări

Banca Transilvania a urcat 100 de locuri în clasamentul Brand Finance Banking 500, după o creştere a valorii de brand de 53%, până la 370 mil. dolari

Banca Transilvania a urcat 100 de locuri în clasamentul...

Autor: Claudia Medrega

09.02.2020, 00:05 5962

Banca Transilvania a urcat 100 de locuri în clasamentul Brand Finance Banking, până pe poziţia 339, cu o creştere a valorii de brand de 53%, până la 370 mil. dolari.

“Banca Transilvania urcă 100 de poziţii în clasament până pe locul 339, pe valul dezvoltării organice şi al consolidării achizitiei Bancpost. Comparativ cu anul trecut, Banca Transilvania este în top 10 global ca ritm de creştere al valorii şi al fortei brandului – cu o creştere de 53% în valoarea de brand, până la 370 milioane USD, şi intraând pentru prima dată în teritoriul 'triplu-A' cu indicele de forţă a brandului (AAA-)”, a transmis Brand Finance.

România este reprezentată în acest an de două bănci în clasamentul Banking 500, BRD-SocGen intrând pe locul 434 cu o valoare de 234 mil. dolari.

Top 10 al celor mai valoroase bănci din lume este dominat de băncile din China şi SUA, fiecare ţară reprezentată de câte cinci bănci, în timp ce Europa are doar patru reprezentanţi în top 20. De altfel, băncile din China şi SUA generează împreună peste 50% din valoarea totală a clasamentului Banking 500.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO