Bănci și Asigurări

Banca Transilvania a urcat 100 de locuri în clasamentul Brand Finance Banking 500 după o creştere a valorii de brand de 53%, până la 370 milioane de dolari

Banca Transilvania a urcat 100 de locuri în clasamentul Brand Finance Banking 500 după o creştere a valorii de brand de 53%, până la 370 milioane de dolari

Autor: Claudia Medrega

04.02.2020, 00:05 575

Banca Transilvania a urcat 100 de locuri în clasamentul Brand Finance Banking, până pe poziţia 339, cu o creştere a valorii de brand de 53%, până la 370 mil. dolari.

„Banca Transilvania urcă 100 de poziţii în clasament până pe locul 339, pe valul dezvoltării organice şi al consolidării achiziţiei Bancpost. Comparativ cu anul trecut, Banca Transilvania este în top 10 global ca ritm de creştere al valorii şi al forţei brandului - cu o creştere de 53% în valoarea de brand, până la 370 milioane USD, şi intrând pentru prima dată în teritoriul «triplu-A» cu indicele de forţă a brandului (AAA-)“, a transmis Brand Finance. România este reprezentată în acest an de două bănci în clasamentul Banking 500, BRD-SocGen intrând pe locul 434 cu o valoare de 234 mil. dolari.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO