Banca Transilvania înregistrează o creştere constantă a numărului de clienţi care aleg soluţiile interactive de self-service, peste 50% dintre solicitările de la Contact Center & Customer Care fiind gestionate cu ajutorul soluţiilor interactive BT Visual Help şi BT Call Center Vizual.
În prima jumătate a anului, aproape 3 milioane de sesiuni vizuale au fost iniţiate de clienţii băncii.
CallVU, companie cu sediul în San Francisco şi specializată în experienţa clienţilor, este din 2019 partenerul principal al transformării digitale a BT Contact Center & Customer Care, cele două companii lansând împreună BT Visual Help (2019) şi BT Call Center Vizual (2022). Ecosistemul BT Contact Center & Customer Care cuprinde canale de comunicare şi colaborare multiple pentru clienţii care au nevoie de suport: telefon, email, chat şi soluţii interactive de self-service.
„Colaborarea cu CallVU a contribuit esenţial la transformarea digitală a Direcţiei Contact Center & Customer Care, la creşterea capacităţii de gestionare a solicitărilor clienţilor noştri, precum şi a gradului de digitalizare a acestora. Cu soluţii accesibile şi interactive, clienţilor le este tot mai uşor să găsească soluţii prin self-service. Practic, customer service s-a transformat în digital customer experience“, declară Oana Ilaş, director general adjunct retail banking la Banca Transilvania.
„Studiile de piaţă au arătat constant preferinţa publicului pentru opţiuni eficiente de self-service“, spune dr. Ori Faran, CEO CallVU. „Echipa noastră a colaborat foarte bine cu Banca Transilvania pentru a proiecta şi implementa soluţiile potrivite pentru clienţi. Ne bucurăm să vedem că un număr atât de mare de clienţi BT preferă soluţiile self-service deoarece un serviciu eficient contribuie esenţal la fidelizarea clienţilor“.
Banca Transilvania are peste 4,3 milioane de clienţi activi, iar 92% dintre aceştia sunt digitalizaţi, folosind cel puţin o aplicaţie de banking.