Bănci și Asigurări

Bancherii şi-au făcut cod de bune practici pentru a diminua conflictele cu clienţii

Bancherii şi-au făcut cod de bune practici pentru a...

Autor: Liviu Popescu

21.04.2015, 00:00 123

Consiliul Patronatelor Bancare (CPBR), o organizaţie care reuneşte mai multe bănci de talie mare, a pus în dezbatere publică un proiect de Cod de Bune Practici la care să adere băncile membre, al cărui scop este îmbunătăţirea relaţiilor dintre bănci şi clienţi. Până la finele lunii mai, codul se află în dezbatere publică. Codul vine după ce conflictele dintre bănci şi clienţii nemulţumiţi s-au intensificat în ultimii ani, principalele probleme reclamate fiind clauzele abuzive din contractele de credit, comisioanele nejustificate la credite sau alte produse bancare şi dobânzile prea ridicate. Codul a fost propus de consiliul director al CPBR şi urmează să fie aprobat de către adunarea generală a consiliului după încheierea perioadei de dezbatere publică. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO