Bănci și Asigurări

Bancherii spun că au învăţat lecţia OUG 50: “Trebuie să adoptăm un cod de conduită”

Bancherii spun că au învăţat lecţia OUG 50: “Trebuie să adoptăm un cod de conduită”

Autor: Victor Rotariu

06.02.2011, 16:41 35

Răsvan Radu, directorul general al UniCredit Ţiriac Bank,susţine că băncile trebuie să lucreze mult mai mult în ceea cepriveşte atitudinea faţă de clienţi, pentru a recupera dinîncrederea pierdută, scrie Gândul.

Bancherii trebuie să adopte un cod de conduită în ceea cepriveşte relaţia cu clienţii pentru a recâştiga o parte dinîncrederea pierdută în faţa acestora, susţine Răsvan Radu,directorul general al UniCredit Ţiriac Bank. El a recunoscut căfelul în care unele bănci au înţeles să aplice OUG 50 în forma eiiniţială a afectat sensibil încrederea clienţilor în uneleinstituţii financiare.

"Băncile trebuie să se autoreglementeze într-o măsură mult maimare în privinţa atitudinii şi modului în care se comportă cuclienţii şi în care concurează, şi să adopte un cod de conduităcare să fie puternic implementat în cadrul tuturor jucătorilor depe piaţă", a declarat Radu. Citiţi mai multe pe www.gandul.info.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO