♦ Codruţa Furtună, Allianz-Ţiriac: „Băncile au o complexitate joasă şi o frecvenţă înaltă, însemnând că în cazul lor clienţii au foarte multe interacţiuni cu băncile spre deosebire de noi, în asigurări, unde frecvenţa interacţiunilor este joasă, iar complexitatea este înaltă“ ♦ Costi Stratnic, Omniasig: „Bancassurance-ul în istoria lui a mers mână în mână cu zona de life, care sunt produse investiţionale şi mai uşor de explicat de către un bancher. Noi venim aparent dintr-o zonă un pic mai grea, de a explica nevoia asigurării non-life“.
Băncile au un rol mult mai activ în viaţa financiară a clienţilor, având un nivel al interacţiunii înalt, cu o complexitate redusă, în timp ce zona de asigurări vine cu o interacţiune mai joasă, dar complexitatea este la un nivel înalt. Ecosistemele digitale ale băncilor pot reprezenta următorul nivel al integrării poduselor de asigurare, ceea ce ar face experienţa clienţilor, dar şi dezvoltarea pieţei asigurărilor mai facile, au explicat reprezentanţii a doua dintre cele mai mari companii de asigurări de pe piaţa locală, în cadrul ZF Bankers Summit 2025.
„Este interesant de ştiut sau văzut o perspectivă asupra sistemului financiar şi anume că băncile au o complexitate joasă şi o frecvenţă înaltă, însemnând că, clienţii lor au foarte multe interacţiuni cu băncile spre deosebire de noi, în asigurări, frecvenţa interacţiunilor este joasă, iar complexitatea este înaltă. Combinaţia aceasta de complexitate cu interacţiune aduc valoare pentru amândoi“, a spus Codruţa Furtună, director vânzări şi distribuţie, Allianz-Ţiriac Asigurări.