Bănci și Asigurări

Banii romanilor au ajuns sa depinda de evolutia lui Mutu & compania la Euro

12.05.2008, 18:35 22

BCR, cea mai mare institutie bancara din piata locala, se alatura companiilor care isi leaga campaniile de promovare de Campionatul European de Fotbal, prin lansarea unui produs de economisire a carui dobanda depinde de rezultatele echipei nationale.
Dobanda potentiala maxima pentru depozitul "Suporter EURO 2008" este de 14,14%, in functie de rezultatele echipei nationale de fotbal in cadrul campionatului ce se va desfasura in perioada 7-29 iunie.
"Ne dorim sa popularizam un anumit tip de produs, depozitul structurat, produs cu un deosebit potential de crestere, (...) purtator al unei potentiale dobanzi suplimentare, in functie de rezultatul unui eveniment", a declarat Sorin Mititelu, director executiv al Directiei Dezvoltare afaceri si produse retail a BCR.
Produsul de economisire al BCR este lansat dupa ce si UniCredit Tiriac Bank, Raiffeisen Bank sau ING au construit diferite instrumente legate de competitia sportiva. Totodata, si companii precum Altex, Domo sau Flamingo au lansat promotii prin care acopera integral sau partial pretul de achizitie al unui televizor LCD sau plasma.
Dobanda de 14,14% a depozitului BCR este formata dintr-o baza fixa de 9,14%, platibila potrivit reprezentantilor bancii la scadenta depozitului, si un bonus potential de dobanda de pana la 5%. Daca echipa nationala de fotbal a Romaniei va trece de faza grupelor in cadrul competitiei europene, dobanda bonificata poate creste cu 3%, iar daca echipa se califica in faza semifinalelor, bonificatia creste cu 5%. Depozitul minim este de 1.000 de lei, iar bonificatia se achita la 15 iulie 2008. Astfel, la 1.000 de lei depusi de exemplu la
1 iunie pe un termen de 1 an deponentul va obtine un bonus de 50 de lei in cazul calificarii echipei nationale in faza semifinalelor competitiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO