Bănci și Asigurări

Banking în social media pentru a cere şi trimite bani prin telefon: Banca Transilvania aduce bankingul în aplicaţiile de mesagerie ale social media prin Social Banking Solution

Banking în social media pentru a cere şi trimite bani...

Autor: Claudia Medrega

15.07.2019, 18:41 7797
Banca Transilvania, cea mai mare bancă de pe piaţa românească după active, aduce în premieră pe piaţa din România Social Banking Solution, facilitate dezvoltată de compania PayKey din Israel.
 
Cele două companii oferă clienţilor Băncii Transilvania o soluţie de social banking pentru a trimite şi primi bani, respectiv pentru a verifica banii din cont folosind butonul BT Pay din tastatura telefonului. Clienţii care au smartphone cu Android vor avea tastatura BT Pay, iar cei cu iPhone, extensia BT Pay.
 
“Aplicaţiile de mesagerie sunt locul în care, tot mai mult, oamenii comunică, se informează şi fac shopping. De aceea, vedem că bankingul integrat în social media este un pas natural pentru că dorim să oferim servicii care simplifică viaţa clienţilor noştri. Soluţia PayKey ne ajută astfel să oferim o experienţă digitală de banking în premieră în România. Ne aşteptăm ca soluţia să contribuie la creşterea numărului de transferuri de bani, având în vedere că este un serviciu disponibil non-stop”, afirmă Gabriela Nistor, director general adjunct retail banking la Banca Transilvania.

Datorită Social Banking Solution, clienţii băncii care au telefon cu sistem de operare Android pot realiza o serie de operaţiuni în timp ce folosesc oricare dintre aplicaţiile de mesagerie ale social media respectiv trimitere de bani (lei, euro) către persoanele din agenda telefonului (între clienţi BT), solicitare de bani (lei, euro) de la contactele din telefon (între clienţi BT), precum şi verificarea soldurilor pentru cardurile  adăugate în BT Pay, potrivit informaţiilor transmise de bancă.

Butonul BT Pay va apărea pe ecranul telefonului după ce este instalată tastatura BT Pay – fie din setările telefonului, secţiunea Tastaturi, fie direct din aplicaţia cu acelaşi nume BT. Pentru clienţii BT care au un telefon cu sistem de operare iOS opţiunea de verificare sold şi transfer de bani va fi disponibilă din iMessage, activând extensia BT Pay disponibilă în aplicaţie.

Transferul de bani de pe cardurile de debit şi verificarea soldului este fără comision.

Dacă transferul are loc între persoane care au card BT Mastercard Direct în valută, transferul poate fi şi în euro. 

Banca Transilvania oferă alternative de plată contactless, prin colecţia BT Pay, care cuprinde mai multe accesorii: ceas, brăţară, sticker, aplicaţia cu acelaşi nume, smartwatch-ul Garmin, Fitbit Pay şi, de acum înainte, tastatura/extensia BT Pay.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO