Bănci și Asigurări

BCR a înregistrat peste 2,4 milioane de programări pentru operaţiuni în sucursale, în ultimele şase luni, media fiind de circa 20.000 de programări pe zi

BCR a înregistrat peste 2,4 milioane de programări...

Autor: Roxana Rosu

13.04.2021, 10:31 94

Banca Comercială Română (BCR) a înregistrat peste 2,4 milioane de programări făcute de clienţi pentru operaţiuni în sucursale, în cele şase luni de implementare a programului, media fiind de circa 20.000 de programări pe zi.

Programările făcute în perioada octombrie 2020 – martie 2021 au fost efectuate atât prin telefon, cât şi online. Acestea reprezintă doar 20% din tranzacţiile zilnice, restul clienţilor optând pentru serviciile digitale sau de self-banking.

„Pentru noi, accesul exclusiv în unităţile BCR pe bază de programare a fost o măsură care a ţinut în primul rând de siguranţa şi sănătatea colegilor şi clienţilor. La 6 luni de la implementarea iniţiativei în toată reţeaua BCR, rezultatele obţinute ne dau încredere că alegerea noastră, poate mai dificil de înteles din perspectiva unui serviciu bancar, a fost una corectă. Nu doar pentru că am evitat formarea cozilor în faţa unităţilor bancare, dar şi pentru că ne-a oferit posibilitatea să petrecem timp de calitate cu clienţii noştri, într-un mediu sigur, în care să vorbim despre planurile şi obiectivele lor de viaţă”, a declarat Dana Dima, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO