Bănci și Asigurări

BCR Leasing lansează chatbot-ul Lea, dezvoltat pe platforma DRUID, capabil să ofere informaţii despre finanţări şi să înveţe din interacţiunile cu clienţii

BCR Leasing lansează chatbot-ul Lea, dezvoltat pe...

Autor: Roxana Rosu

30.01.2023, 11:11 250

BCR Leasing lansează chatbot-ul Lea, dezvoltat pe platforma DRUID, asistentul virtual urmând să  interacţioneze cu clienţii companiei, atât clienţilor persoane fizice, cât şi persoanelor juridice, de pe orice dispozitiv mobil.

LEA va oferi asistenţă generală, dar şi informaţii detaliate despre soluţiile de finanţare BCR Leasing.  

Un proiect similar bazat pe inteligenţă artificială va fi implementat şi în platforma Self Service BCR Leasing, pentru a simplifica experienţa de utilizare a clienţilor.

„LEA este parte din strategia BCR Leasing de a utiliza inteligenţa artificială în procesul  de consiliere şi finanţare  a clienţilor noştri. Tot ceea ce facem vine din dorinţa de a-i deservi mai rapid şi de a fi cât mai receptivi la nevoile acestora. Vedem în jurul nostru aşteptări tot mai mari atunci când vine vorba de uşurinţa, simplitatea şi viteza prin care oamenii pot accesa servicii şi soluţii de finanţare. De aceea, cu fiecare proiect nou implementat în BCR Leasing, accelerăm eforturile de digitalizare a experienţei clienţilor noştri. LEA ne permite să construim un nou canal de interacţiune cu aceştia, accesibil oricând şi oriunde, pentru un dialog financiar cât mai personal, în mediul online”, a declarat Vlad Vitcu, CEO BCR Leasing.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO