♦ Programul hibrid de lucru propus de BCR presupune ca angajaţii din sediul central al băncii să lucreze de acasă maxim trei zile pe săptămână, iar cei din reţea o zi pe săptămână sau o zi la două săptămâni, în funcţie de specificul activităţii.
Angajaţii BCR, a doua cea mai mare bancă de pe piaţa locală după active, vor putea beneficia de un mod de lucru flexibil începând din luna septembrie 2021, iar soluţia hibridă propusă de bancă include pentru angajaţii din sediul central posibilitatea de a lucra de acasă minimum o zi şi maximum trei zile pe săptămână, în funcţie de specificul activităţii.
Pe de altă parte, pentru angajaţii BCR din reţea, atât segmentul de retail, cât şi cel corporate, BCR le oferă posibilitatea de a lucra de acasă o zi pe săptămână sau o zi la două săptămâni, în funcţie de domeniul în care activează, potrivit informaţiilor transmise de bancă pentru ZF. „BCR lucrează în mare parte în sistem de teleworking din martie 2020, iar anul acesta compania a lansat programul Smart Work, prin care revizuieşte întregul ecosistem de lucru pentru a oferi mai multă flexibilitate angajaţilor“, a mai transmis banca.
Numărul de angajaţi la nivel de grup BCR la 30 iunie 2021 a fost 5.503, iar la finalul anului 2020 banca avea 5.645 de salariaţi.