Bănci și Asigurări

BCR Social Finance a adoptat o soluţie dezvoltată de New Business Dimensions care elimină procesele manuale de agregare şi procesare a datelor clienţilor

BCR Social Finance a adoptat o soluţie dezvoltată de...

Autor: Cristina Bellu

11.01.2022, 13:06 338

BCR Social Finance IFN, parte a grupului BCR si Erste, instituţie care oferă finanţare şi educaţie de business pentru antreprenorii din Romania, anunţă finalizarea implementării unei soluţii de management al clienţilor dezvoltată de New Business Dimensions.

Platforma include multiple elemente de automatizare şi elimină procesele manuale de culegere, agregare şi procesare a datelor uzuale ale clienţilor companiei. În plus, aplicatia pune la dispoziţia utilizatorilor datele necesare pentru derularea activităţii, precum şi rapoarte detaliate.

„Noua platformă reprezintă o etapă normală în strategia de digitalizare a companiei. Credem că tehnologia şi soluţiile digitale punctuale sunt instrumente utile în munca de zi cu zi, permiţând o comunicare fluidă şi mai rapidă. Acum accesul la informaţii centralizate este mult mai facil pentru fiecare membru al echipei noastre şi astfel se poate aloca mai mult timp relaţiei directe cu clienţii ,”spune Claudia Oprea, Head of Collection Department, BCR Social-Finance.

Platforma dezvoltată de New Business Dimensions poate fi implementată pe infrastructura IT proprie a clientilor, sau accesată din cloud, ca serviciu. Astfel, companiile pot beneficia de funcţionalităţi avansate de credit collection în orice scenariu le este mai avantajos: investiţie de capital (Capex) sau cheltuieli operaţionale (Opex). Soluţia funcţionează atât pe tehnologie Oracle cât şi Microsoft şi oferă acces securizat la date, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii New Business Dimensions.

„Rezultatul proiectului este un exemplu de creştere a eficienţei muncii prin automatizarea procesului de colectare. Indiferent de domeniu, angajaţii cu munca de birou pierd foarte mult timp căutând şi gestionand informaţiile necesare în derularea activităţii. Dincolo de funcţionalităţile specifice de collection, platforma îşi arată valoarea şi ajută utilizatorii să câştige timp şi să se concentreze pe calitatea muncii pe care o prestează. Acesta este până la urma rolul tehnologiei,” adaugă Emanuel Oana, General Manager, New Business Dimensions.

BCR Social Finance S.A. a fost  înfiinţată în 2009 şi reprezintă asocierea dintre Erste Social Finance Holding GmbH (51%) şi Banca Comercială Română S.A. (49%).

Printre soluţiile de creditare oferite de BCR Social Finance se regăsesc creditele Agro, creditele Business, credite cu garanţie europeană EASI, credite APIA şi credite speciale pentru ONG-uri şi Întreprinderi sociale.

 
 


 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO