Bănci și Asigurări

Bilanţul CSALB după trei ani. Peste 700 de cazuri soluţionate favorabil pentru clienţii băncilor şi 1,4 mil. euro obţinuţi în favoarea consumatorilor

Bilanţul CSALB după trei ani. Peste 700 de cazuri...

Autor: Claudia Medrega

06.03.2019, 00:05 100

Peste 2.000 de clienţi ai băncilor au ales, în ulti­mii trei ani, să nu mai meargă în instanţă pentru rezolvarea problemelor cu băncile, ci au ape­lat la Centrul de Soluţionare Alternativă a Liti­giilor în Domeniul Bancar (CSALB), iar un nu­măr de peste 700 de cazuri au fost soluţionate fa­vo­rabil pentru consumatori şi 1,4 mil. euro au fost obţi­nuţi din negocieri, în beneficiul con­su­matorilor, potrivit informaţiilor transmise de instituţie.

Dacă în 2016 CSALB înregistra 235 de cereri din partea consumatorilor, numărul acestora  s-a dublat în 2017, la 505 cereri, iar anul trecut consu­matorii au trimis către CSALB aproape 1.300 de cereri pentru soluţionarea diferitelor neînţelegeri în relaţia cu băncile sau IFN-urile.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO