Bănci și Asigurări

Birte Quitt, şefa strategiei pe retail a Erste: Sucursalele bancare fizice nu vor dispărea pentru că vor fi clienţi care vor dori să discute cu cineva deoarece serviciile vor fi mai personalizate

Birte Quitt, Erste: Serviciile de retail vor deveni mai personale, va fi mai mult decât a lua un depozit sau a acorda un credit, iar personalul de la ghişeu care va deveni efectiv un consultant bancar, va trebui să înţeleagă care sunt necesităţile fiecărui client pentru a-i oferi o soluţie personalizată

Birte Quitt, Erste: Serviciile de retail vor deveni mai personale, va fi mai mult decât a lua un depozit sau a acorda un credit, iar personalul de la ghişeu care va deveni efectiv un consultant bancar, va trebui să înţeleagă care sunt necesităţile fiecărui client pentru a-i oferi o soluţie personalizată

Autor: Cristian Hostiuc

07.02.2018, 00:05 1345

Operaţiunile bancare vor deveni din ce în ce mai digitale, dar sucursalele bancare fizice nu vor dispărea pentru că vor fi clienţi, chiar şi din noua generaţie, care vor dori să discute faţă în faţă cu un consultant bancar despre diferite produse de economisire sau creditare, despre care au citit înainte pe internet, spune Birte Quitt, şefa strategiei pe retail, responsabilă cu investiţiile în reţeaua de sucursale şi digital a grupului austriac Erste, cel care controlează BCR, cea mai mare bancă din România.

Serviciile de retail vor deveni mai personale, va fi mai mult decât a lua un depozit sau a acorda un credit, iar personalul de la ghişeu, care va deveni efectiv un consultant bancar, va trebui să înţeleagă care sunt necesităţile fiecărui client pentru a-i oferi o soluţie personalizată, a menţionat ea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO