Bănci și Asigurări

Brandul MKB Romexterra incepe sa fie instalat pe sucursale

Brandul MKB Romexterra incepe sa fie instalat pe sucursale
06.06.2007, 18:24 36

MKB Romexterra Bank incepe sa implementeze noua identitate corporativa la nivelul retelei de saptamana aceasta.
Procesul de trecere de la vechea identitate vizuala a bancii (Romexterra) catre noul brand - MKB Romexterra - se va desfasura treptat, urmand sa fie finalizat pana la sfarsitul anului. Sucursala bancii din Campia Turzii va fi prima unitate care va afisa noua identitate, de la sfarsitul acestei saptamani.
"Primele unitati care vor purta noua identitate sunt plasate in Bucuresti, Craiova si Campia Turzii, urmand ca toate celelalte sa fie redecorate pana la sfarsitul anului", spune Mirela Negrutzi, directorul de marketing.
In prezent, banca opereaza o retea de 61 de unitati. Pana la sfarsitul anului vor deveni operationale inca 35 de unitati, acestea fiind amenanjate sub noua identiate.
Maghiarii de la MBK Bank, o subsidiara a grupului german Bayern LB, au achizitionat anul trecut un pachet de 55% din actiunile Romexterra, in cadrul unei oferte publice in care au platit 6 lei pentru fiecare titlu. Luna trecuta maghiarii si-au majorat participatia cu inca 20,58% din capital, prin achizitia pachetului detinut din vara trecuta de fondul ceh de investitii PPF Investments. Ungurii au hotarat in aprilie, in cadrul unei adunari generale, schimbarea numelui bancii in MKB Romexterra, pentru a reflecta apartenenta la grup.
Banca a inceput deja sa comunice sub noua identitate, preferand sa promoveze produsele noi sau cele deja existente sub noul brand in locul unei campanii dedicate exclusiv comunicarii noii identitati.
"Nu am intentionat sa sustinem o campanie corporate pe termen lung, ci mai degraba sa intarim awareness-ul brandului (perceptia, n. red.) prin oferta de produse a bancii", explica Negrutzi.
Identitatea de brand a suferit modificari numai partial. La nivel vizual, a fost adaugat numele actionarului si un nou logo - un semn egal stilizat, compus din culorile actionarilor MKB si Bayern LB. In prezent banca promoveaza un credit ipotecar lansat recent, iar in perioada urmatoare vor fi prezentate sub noul brand si cardurile de credit. Ulterior, vor fi introduse produse dedicate clientilor companii si mici intreprinzatori, care vor fi de asemenea promovate sub noul brand.
In procesul de rebranding MKB Romexterra colaboreaza cu agentia Velvet Media, care ofera servicii complete pe partea de comunicare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO