Bănci și Asigurări

BRD: 150 de clienţi solicită zilnic credite prin telefon

Autor: Ciprian Botea

26.05.2011, 12:36 255

BRD, a doua bancă locală după active, a primit de la începutulacestui an, în medie, circa 150 de cereri de credite zilnic prinintermediul serviciului de contact-center, o cincime din solicităriprivind creditele ipotecare.

"Produsele de credit au revenit în atenţia clienţilor, cererilede credit şi cele de carduri de credit prin intermediul canalelorde bancă la distanţă înregistrând o evoluţie crescătoare de laînceputul acestui an", a declarat Adrian Jantea, director promovareşi distribuţie persoane fizice în cadrul BRD.

Jantea spune că cererea în creştere survine şi în contextul încare banca a lansat în această primăvară mai multe promoţii lacredite.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO