Bănci și Asigurări

BRD amână plata a 3 rate pentru clienţii retail şi prelungeşte cu 3 luni liniile de credit pentru micro-întreprinderi

BRD amână plata a 3 rate pentru clienţii retail şi...

Autor: Claudia Medrega

18.03.2020, 15:30 7555

BRD-SocGen, a treia cea mai mare bancă de pe piaţa românească, a anunţat măsurile pentru susţinerea clienţilor săi în contextul crizei coronavirus care constau în amânarea plăţii a 3 rate pentru clienţii persoane fizice şi prelungirea cu 3 luni a duratei facilităţilor pentru micro-întreprinderi.

“Ca parte a efortului împotriva efectelor negative ale pandemiei de COVID-19, BRD Groupe Société Générale continuă acţiunile de sprijinire a clienţilor săi prin noi facilităţi adresate atât clienţilor persoane fizice, cât şi micro-companiilor. Am construit împreună cu clienţii noştri până acum şi vom fi alături de ei şi mai departe. Le oferim acum clienţilor care se confruntă cu dificultăţi, soluţii pentru a reduce efortul de rambursare. Vom depăşi acest moment împreună”, a declarat Radu Topliceanu, directorul general adjunct al BRD, responsabil pentru activitatea retail.

BRD oferă pentru clienţii persoane fizice ale căror venituri sunt afectate temporar de efectele pandemiei de Covid-19, proceduri de amânare la plată pentru 1-3 rate, în concordanţă cu nevoile lor.

De asemenea, a fost creată o adresă de mail dedicată clienţilor care au nevoie să beneficieze de astfel de măsuri. Aceştia sunt rugaţi să scrie la: impreuna@brd.ro sau să contacteze banca online, în secţiunea special creată pe www.brd.ro.

Pentru micro-companiile (companii cu cifra de afaceri sub 1 milion de euro) şi clienţii persoane fizice autorizate (PFA) care sunt afectaţi temporar de efectele pandemiei de Covid-19, BRD a pregătit măsuri de sprijin care susţin continuarea fără întreruperi a activităţii, aplicate la cerere, în funcţie de situaţia individuală a acestora.

Astfel, BRD prelungeşte cu 3 luni facilităţile de credit pe termen scurt care expiră în următoarele 3 luni şi amână ratele împrumuturilor pe termen mediu şi lung, pentru o perioadă de până la 3 luni.

Clienţii micro-companii şi persoane fizice autorizate sunt rugaţi să îi contacteze în acest scop, prin e-mail sau telefon, pe responsabilii lor de clientelă.   

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO