Bănci și Asigurări

Britanicii de la TransferGo numesc un român la conducerea operaţiunilor globale de marketing ale companiei

Britanicii de la TransferGo numesc un român la conducerea operaţiunilor globale de marketing ale companiei

Marius Nedelcu, Chief Marketing Officer, TransferGo

Autor: Cristina Bellu

18.01.2021, 11:48 438

TransferGo, companie de transferuri internaţionale de bani cu sediul central în Londra, Marea Britanie, l-a numit pe Marius Nedelcu în funcţia de Chief Marketing Officer, poziţie din care va fi responsabil cu activităţile globale de marketing ale instituţiei.

În cei patru ani de activitate în cadrul TransferGo, Marius Nedelcu a deţinut funcţia de country manager pentru România, iar apoi a făcut tranziţia către rolul de Head of Growth la nivel global şi ulterior la acela de Director of Brand and Market Expansion.

Din noul său rol, de Chief Marketing Officer, Marius Nedelcu va fi responsabil cu creşterea rezultatelor companiei prin achiziţia de noi pieţe, precum Rusia şi Nigeria, cât şi prin accelerarea pieţelor actuale - România, Turcia, Ucraina, Lituania, Polonia şi India.

„În 2021 ne propunem creşterea numărului de clienţi din pieţele actuale, dar şi expansiunea continuă pe alte pieţe”, spune  Marius Nedelcu, noul Chief Marketing Officer, TransferGo.

Tot astăzi, compania a anunţat o creştere cu 50% a fluxului de bani transferaţi către şi din România în 2020, în comparaţie cu anul anterior. Mai mult, transferurile cu România reprezintă 25% din întregul flux de bani transferaţi prin intermediul platformei în 2020, la nivel global.

De asemenea, a crescut şi numărul total de tranzacţii efectuate de români din şi în străinătate, în 2020 TransferGo înregistrând cu 40% mai multe tranzacţii decât în 2019.

Cele mai multe tranzacţii au fost efectuate prin intermediul aplicaţiei mobile, România fiind ţara cu cea mai mare rată de utilizare a acesteia, de 80%.

Potrivit datelor companiei, ponderea tranzacţiilor efectuate de români din totalul tranzacţiilor clienţilor TransferGo din toată lumea, se menţine constantă, în jurul valorii de 20%.

Tot în 2020, creşterea numărului de tranzacţii şi a fluxului de bani circulat către şi din România a generat o dublare a veniturilor TransferGo din acest coridor.

În ceea ce priveşte numărul de clienţi, în 2020 compania a atins 2,5 milioane de utilizatori la nivel global. În privinţa utilizatorilor români activi, numărul acestora se păstrează la valori constante, românii numărându-se printre cei mai fideli utilizatori ai platformei TransferGo, astfel că aceştia au cea mai bună rată de retenţie înregistrată de companie.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO