Bănci și Asigurări

Brokerul Alliance Finance: Clienţii analizează mai atent costurile când vor să ia un credit

Autor: Cătălina Butan

11.09.2013, 00:05 224
ClienŢii au devenit mai atenţi la costuri şi se uită inclusiv la nivelul comisionului de administrare a contului curent în momentul în care solicită un împrumut, astfel că valoarea maximă a cre­ditului care poate fi obţinut şi perioada de aprobare a dosarului au devenit mai puţin importante, spune Liviu Andrei, direc­­to­rul executiv al brokerului de credite Allian­ce Fi­nance.
 
„Oamenii anali­zea­ză toate costurile, inclusiv asigurarea de locu­inţă, asigurarea de viaţă sau comisionul pentru con­tul de la ban­că. Cli­en­tul face un calcul per total credit, vede cât ar trebui să plă­tească pentru suma de care are nevoie, pe o perioadă de cinci ani la un credit de nevoi per­sonale sau pe 30 de ani la un credit ipotecar şi decide în funcţie de acest cost“, a spus Andrei la emisiunea ZF Live.
 
El spune că brokerul pe care îl conduce intermediază lunar circa o sută de credite, jumătate fiind împrumuturi pentru achiziţia de locuinţe. „Piaţa creditelor de retail merge în continuare.
 
S-a prăbuşit în 2009, dar şi-a revenit puţin şi e pe o linie ascendentă. Nu vedem creşteri foarte mari, dar se men­ţine o direcţie ascendentă.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO