Bănci și Asigurări

BT a ajuns la 3.000 de clienţi de private banking şi active de 570 de milioane de euro

BT a ajuns la 3.000 de clienţi de private banking şi...

Autor: Liviu Popescu

22.12.2014, 00:00 1114

Banca Transilvania are 3.000 de clienţi pentru serviciile preferenţiale de private banking, cu 16% mai mult faţă de anul precedent, în timp ce valoarea totală a resurselor gestionate se ridică la circa 570 milioane de euro. Valoarea activelor clienţilor de private banking a crescut cu 13% faţă de 2013, potrivit unui anunţ al băncii.

Ţinta stabilită de bancă pentru acest an fusese o creştere de 10% în cazul ambelor categorii. Sunt consideraţi clienţi de private banking cei care au la bancă disponibilităţi de peste 100.000 de euro sau echivalent. De asemenea, aceştia fac parte din categoria celor care investesc sume semnificative în companiile care fac parte din grupul financiar BT, precum BT Asset Management sau BT Securities, dar şi clienţi cu carduri premium sau cu împrumuturi mari la banca de la Cluj.

Pentru 2015, BT Private Banking a stabilit ca obiective o creştere de peste 10% a numărului de clienţi şi tot de 10% în ceea ce priveşte resursele atrase. Banca de la Cluj a achiziţionat recent subsidiara locală a grupului austriac Volksbank, iar reprezentanţii BT au declarat că ţintesc locul doi pe piaţa bancară din România. BT are în prezent o cotă de piaţă de 9,7% şi 1,9 milioane de clienţi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO