Bănci și Asigurări

BT Leasing trece la serviciul de facturare electronică e-Factur@

BT Leasing trece la serviciul de facturare electronică e-Factur@

Autor: Cristina Bellu

01.05.2017, 00:04 259

BT Leasing, companie membră a Grupului Banca Transilvania, va emite electronic toate facturile, cu ajutorul serviciului de facturare electronică e-Factur@ oferit de Transfond, operatorul tehnic al Sistemului Electronic de Plăţi (SEP).

„Facturarea electronică face parte dintr-un amplu proces de optimizare a fluxurilor operaţionale. Dorim ca prin acest serviciu să asigurăm confort, siguranţă şi rapiditate la livrarea facturilor lunare“, spune Ionuţ Morar, directorul general al BT Leasing.

Colaborarea marchează o a doua direcţie de dezvoltare în domeniul serviciilor financiare bazate pe infrastructura tehnologică, pe lângă serviciile de plăţi interbancare.

Beneficiile imediate ale implementării serviciului de facturare electronică sunt reprezentate atât de diminuarea costurilor operaţionale interne, conexe emiterii şi arhivării facturilor pe suport hârtie, cât şi de optimizarea proceselor din companie, ca urmare a utilizării infrastructurii tehnologice performante a furnizorului de servicii care procesează deja un număr ridicat de facturi.

„BT Leasing este cel de-al treilea partener al Transfond în piaţa leasingului, serviciul de facturare electronică dovedindu-şi deja utilitatea şi eficienţa în industria furnizorilor de servicii financiare“, a declarat Sabin Carantină, directorul general al Transfond.

Serviciul e-Factur@, lansat de Transfond în 2009, este bazat pe o aplicaţie unică, securizată, la care se pot conecta atât emitenţii de facturi, cât şi destinatarii acestora. Prin intermediul serviciului se asigură atât emiterea şi livrarea facturilor, cât şi arhivarea electronică a acestora. Facturile arhivate au valoare de document justificativ din punct de vedere juridic, nefiind necesară tipărirea şi păstrarea acestora pe suport hârtie. Serviciul de facturare electronică asigură astfel economii semnificative de timp şi costuri de procesare, precum şi de spaţiu fizic pentru păstrarea documentelor.

AFACERI DE LA ZERO