...spune Claudia Cruceru, lider responsabil în prezent de echipa de dezvoltare a afacerilor Visa în regiunea Europei Centrale şi de Est, concentrându-se în special pe România, Croaţia, Slovenia şi Bulgaria. Cum arată agenda sa din acest rol şi cum reuşeşte să se asigure că 80% din timp zilele sale de lucru sunt „ideale”?
Din rolul de business development director, Claudia Cruceru coordonează eforturile comerciale ale Visa în regiune, în special în domeniile întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM-uri), corporaţiilor şi plăţilor transfrontaliere. Înainte de a se alătura companiei Visa, a făcut parte dintr-un important grup bancar european şi a lucrat în diverse ţări, precum Austria, Italia şi Germania. În ultimii cinci ani, Claudia a deţinut diverse roluri de management în dezvoltarea de produse şi strategia de afaceri în finanţele de consum, produse de retail şi plăţi în România. Din răspunsurile acordate pentru anuarul 100 tineri manageri de top 2024, reiese că Claudia Cruceru este un exemplu de lider eficient, caracterizat prin claritate, organizare şi cu un accent puternic pe eficienţă. Abordarea sa în managementul timpului şi al priorităţilor reflectă o filosofie bine definită, centrată pe productivitate şi comunicare direct. O zi de lucru ideală pentru Claudia începe cu exerciţii fizice, care îi oferă energia necesară pentru a se implica activ în activităţile zilnice. La birou, preferă să fie în contact constant cu clienţii şi colegii, subliniind importanţa interacţiunii directe şi a comunicării eficiente. În ceea ce priveşte gestionarea timpului într-o zi aglomerată, Claudia adoptă o strategie bine structurată pentru a minimiza distragerile. „Încerc să minimizez canalele care distrag atenţia. În şedinţe, telefonul meu este la distanţă, când lucrez la ceva care necesită concentrare, închid emailul, chatul intern etc.,” explică ea. Preferă să se concentreze pe „one task at a time”, dedicând întreaga sa atenţie fiecărei sarcini în parte, ceea ce reflectă o abordare metodică şi atentă în conducerea echipei şi în gestionarea proiectelor.
1. Care este obiectivul de carieră pe care vi l-aţi fixat în prezent? Menţinerea unei atmosfere axate pe performanţă în echipă. Mă motivează şi mă bucură atunci când echipa mea are rezultate apreciate, care fac diferenţa în cadrul organizaţiei. Obiectivul meu este de a găsi un echilibru în care rezultatele muncii noastre sunt tangibile şi îmbunătăţesc performanţa organizaţională, fără a eroda moralul echipei.
2. Care sunt principalele provocări pe care le aveţi în atingerea acestuia şi cum v-aţi propus să le depăşiţi? Principala provocare este dată de complexitatea lumii de astăzi. Filtrarea „zgomotului” pentru a ne concentra pe ceea ce contează, atât personal cât şi profesional, devine din ce în ce mai dificilă. Eforturile mele sunt îndreptate către ghidarea atenţiei şi resurselor echipei în vederea menţinerii acestui echilibru, prin cultivarea unei mentalităţi concentrate pe obiective, împreună cu o comunicare deschisă.
Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro