Bănci și Asigurări

Carmina Dragomir, CEO, Metropolitan Life, al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa asigurărilor de viaţă: Pentru anul 2021 aşteptarea noastră este să asistăm la o stabilizare a pieţei şi la o uşoară creştere în a doua parte a anului

Carmina Dragomir, CEO al Metropolitan Life: În 2021, în contextul pandemiei şi al economiei de tip Low Touch, economie care presupune o interacţiune face to face din ce în ce mai scăzută între companii şi clienţi, a fost necesară o adaptare rapidă la noua realitate şi consolidarea unor platforme solide şi instrumente utile de comunicare digitală cu clienţii.

Carmina Dragomir, CEO al Metropolitan Life: În 2021, în contextul pandemiei şi al economiei de tip Low Touch, economie care presupune o interacţiune face to face din ce în ce mai scăzută între companii şi clienţi, a fost necesară o adaptare rapidă la noua realitate şi consolidarea unor platforme solide şi instrumente utile de comunicare digitală cu clienţii.

Autor: Mircea Nica

27.05.2021, 16:40 194

Aşteptările companiei Metro­po­­litan Life, al doilea cel mai mare ju­cător din piaţa asigurărilor de viaţă, vi­zea­ză o stabilizare a pieţei şi o uşoară creş­tere în a doua parte a anului 2021, după cum a spus Carmina Dragomir, CEO al Metropolitan Life, pentru anua­rul ZF Cei mai mari jucători din economie.

„În 2021, în contextul pandemiei şi al economiei de tip Low Touch, eco­no­­mie care presupune o interac­ţiune face to face din ce în ce mai scăzută în­tre companii şi clienţi, a fost necesară o adaptare rapidă la noua re­alitate şi con­solidarea unor platforme solide şi in­strumente utile de co­municare digitală cu clienţii. Cu toate acestea, în aceas­­tă piaţă dinamică, Metropolitan Life a reuşit să realizeze o creştere de 14,4% a primelor brute sub­scrise în 2020, ajungând la 415,4 mi­lioane de lei. Pentru anul 2021 aşteptarea noas­tră este să asistăm la o stabilizare a pie­ţei şi la o uşoară creştere în a doua par­te a anului“, susţine Carmina Dragomir.

La nivel operaţional, Metropo­litan Life investeşte în digitalizare con­stantă a proceselor şi ope­ra­ţiunilor, dezvoltarea forţei de vânzări şi simplificarea acce­su­lui la pro­duse şi beneficii financiare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO