Bănci și Asigurări

Carpatica Asig: Reclamaţiile de la clienţi au scăzut cu două cifre anul acesta. Jumătate sunt neîntemeiate

Autor: Ciprian Valentin Botea

23.10.2011, 15:44 358

Numărul reclamaţiilor primite de Carpatica Asig de la clienţii nemulţumiţi a scăzut cu 13% în primul trimestru din acest an şi cu 23% şi respectiv 57% în următoarele două trimestre, susţin oficialii asigurătorului.

Afirmaţiile vin după ce Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) a făcut public numărul reclamaţiilor primite de la clienţii companiilor de asigurări în primele nouă luni.

Carpatica a fost a doua cea mai reclamată companie la CSA, numărul clienţilor nemulţumiţi fiind de 952 de persoane, adică o cincime din totalul reclamaţiilor şi sesizărilor primite de supraveghetorul pieţei.

Oficialii Carpatica spun că jumătate din reclamaţii au fost neîntemeiate. Cele mai multe reclamaţii sunt pe poliţe de răspundere civilă auto, segment pe care Carpatica a mizat cu o politică de preţ foarte agresivă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO