Bănci și Asigurări

Cât de polarizată va fi piaţa bancară românească în 5 ani şi cât de digitalizată. Radu Topliceanu, director general adjunct al BRD pe retail: Polarizarea pieţei bancare locale poate creşte, ca şi distanţa semnificativă între primele cinci-şase bănci şi celelalte

Radu Topliceanu, director general adjunct al BRD pe retail: În timp ce numărul agenţiilor va fi mai mic, tipologia acestora se va schimba şi ea - vom avea unităţi de dimensiuni mai mari, cu mai mulţi angajaţi decât în prezent şi vom adăuga capabilităţi tehnice care să sprijine interacţiunea cu clienţii.

Radu Topliceanu, director general adjunct al BRD pe retail: În timp ce numărul agenţiilor va fi mai mic, tipologia acestora se va schimba şi ea - vom avea unităţi de dimensiuni mai mari, cu mai mulţi angajaţi decât în prezent şi vom adăuga capabilităţi tehnice care să sprijine interacţiunea cu clienţii.

Autor: Claudia Medrega

03.12.2020, 19:30 606

„Dimensiunea reţelei va fi definită de comportamentul clienţilor, ritmul de dezvoltare a serviciilor digitale şi de potenţialul de optimizare a prezenţei fizice.“

Piaţa bancară românească ar putea să se caracterizeze în următorii cinci ani printr-o polarizare mai mare şi o distanţă semnificativă între primele cinci-şase bănci şi celelalte, iar oferta de produse s-ar putea extinde în urma colaborării cu diverse fintech-uri, consideră Radu Topliceanu, director general adjunct al BRD pe retail.

El mai susţine că băncile universale sunt mai bine plasate decât celelalte în competiţia pentru atragerea clienţilor.

„România are o piaţă bancară concurenţială şi bine reglementată, care a recuperat în ultimii două­zeci de ani mult din distanţa enormă  care o separa fa­ţă de sistemele bancare ale ţărilor dez­vol­tate. Este în faza finală a unei tranziţii spre o piaţă orientată că­tre clienţi. Băncile universale sunt mai bine plasate decât celelalte în competiţia pentru atragerea clien­ţilor, iar în cinci ani vom vedea probabil o polarizare mai mare şi o distanţă semnificativă între primele cinci-şase bănci şi celelalte. De asemenea, mă aştept să văd o extindere a ofertei de produse prin cola­bo­rarea cu diverse fintechs“, a declarat directorul general adjunct al BRD pe retail pentru ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO