Bănci și Asigurări

Ce mesaj primesc clienţii Băncii Transilvania care vor să-şi verifice conturile în prima zi a anului

Ce mesaj primesc clienţii Băncii Transilvania care vor...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

01.01.2019, 20:05 24377

Clienţii care au cont deschis la Banca Transilvania şi care vor să verifice date referitoare la acesta prin aplicaţia de Internet Banking şi Mobile Banking BT24 sunt informaţi că serviciul nu este disponibil până pe 2 ianuarie inclusiv.

„BT24 ia o pauză în perioada 31 decembrie (ora 23) – 2 ianuarie şi nu poate fi accesat în intervalul menţionat. Echipa BT nu este cu colinda şi nici nu sărbătoreşte cu cozonac în aceste zile, ci este pe baricade pentru pregătirea fuziunii Banca Transilvania-Bancpost. Mulţumim”, este mesajul care apare la accesarea contului.

Reprezentanţii Băncii Transilvania spun că au anunţat clienţii anterior despre acest interval în care aplicaţiile de Mobile şi Internet banking nu sunt funcţionale.

„Fereastra de mentenanţă menţionată (necesară pentru migrarea clienţilor Bancpost la BT) a fost anunţată clienţilor BT prin numeroase canale (inclusiv mail, online, facebook). Timingul a fost ales tocmai în aşa fel încât clienţii să nu aibă de suferit (perioadă nebancară şi fără necesar pentru operaţiuni de transfer - zile libere). Am ales aşa tocmai pentru clienţi, deşi a fost semnificativ mai complicat pentru noi”, spune Sergiu Mircea, director de marketing şi comunicare la Banca Transilvania.

În 2018, Banca Transilvania a achiziţionat Bancpost, după ce, în luna noiembrie, grupul Eurobank, acţionarul Bancpost, cea mai mare bancă grecească de pe piaţa locală, cu active de circa 11 miliarde de lei şi o cotă de piaţă de 2,6% la finalul lui 2017, a semnat un acord de preluare cu Banca Transilvania. Bancpost a fost achiziţionată la 75% din valoarea activului net, pentru aproximativ 178,7 milioane de euro. Pentru divizia locală de credite de consum a Eurobank ERB Retail IFN, Banca Transilvania a plătit 40,4 milioane de euro, iar pentru compania de leasing ERB Leasing IFN – 6,8 milioane de euro.

Tranzacţia a primit toate aprobările necesare la mijlocul lunii martie 2018, iar Banca Transilvania se află în prezent în proces de integrare a operaţiunilor Bancpost, proces estimat să se încheie în primul trimestru din 2019. Bancpost dispare astfel din 2019 din statisticile bankingului local, după aproape trei decenii de activitate pe piaţa românească.

UPDATE: Serviciile de Internet şi Mobile Banking ale BT au redevenit funcţionale începând cu 2 ianuarie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO