Bănci și Asigurări

Ce spune OTP Bank după pierderea procesului colectiv cu ANPC: Procesul a fost demarat iniţial pentru 400 de clienţi, ulterior fiind extins la 8.000 de instanţă

Ce spune OTP Bank după pierderea procesului colectiv cu...

Autor: Liviu Popescu

12.02.2016, 00:05 2238
OTP Bank, instituţie de credit care a pierdut miercuri definitiv un proces cu Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului (ANPC) legat de clau­zele abusive din contractele de credit, susţine că procesul a fost demarat iniţial pentru aproximativ 400 de clienţi care au refuzat semnarea actelor adi­ţio­nale întocmite în baza Ordonanţei de Ur­genţă 50 din 2010 privind con­trac­tele de credit pentru consu­mator.
 
„Instanţa a ex­tins pe parcurs pro­cesul pentru 8.000 de clienţi, dar în cazul a 7.600 dintre aceş­tia, au fost eliminate deja respectivele clauze încă din anul 2010, atunci când au fost implemen­tate pre­vederile OUG 50/2010, prin eli­mi­na­rea drep­tului băncii de a mo­di­fi­ca uni­lateral nivelul do­bânzii“, au transmis la solici­tarea ZF repre­zentanţii băncii.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO