Bănci și Asigurări

Ce strategii au băncile mari pentru clienţii cu credite în contextul pandemiei de coronvirus

Ce strategii au băncile mari pentru clienţii cu credite...

Autor: Claudia Medrega

16.03.2020, 11:00 759

♦ BCR: Până acum, nu am avut solicitări de amânare a ratelor de credit, dar avem pregătită deja o procedură specială, folosită şi în 2009-2015 ♦ BRD: Urmărim situaţia cu atenţie pentru a găsi soluţia potrivită pentru clienţi, în caz de nevoie. Momentan procedăm de la caz la caz ♦ Raiffeisen: Cea mai la îndemână soluţie este activarea opţiunii pe care o avem la creditele standard, „vacanţă 3 rate“ ♦ ING Bank: Am primit o serie de solicitări din partea clienţilor persoane fizice cu care suntem în legătură pentru a identifica soluţii precum amânarea plăţilor sau similar.

 

Pandemia de coronavirus care impune carantină, izolare la domiciliu sau chiar internare pentru persoanele contaminate poate pune şi clienţii care au credite la bănci în derulare în imposibilitatea obiectivă de a-şi achita ratele la împrumuturi, astfel că băncile au pregătit proceduri speciale pentru a face faţă acestor situaţii.

„ING Bank România a primit o serie de solicitări din partea clienţilor persoane fizice cu care suntem în legătură pentru a identifica soluţii precum amânarea plăţilor sau similare, cu scopul de a susţine clienţii afectaţi să depăşească această pe­rioa­dă. Clienţii ne pot con­tacta prin canalele de co­muni­care la distanţă, putem agrea modifi­carea con­diţiilor contractuale, dacă va fi cazul chiar şi telefonic. În astfel de situa­ţii vom discuta soluţii pre­cum amâ­narea plăţilor sau simi­lare, cu scopul de a susţine clienţii afectaţi să depăşească această perioadă“, a transmis ING Bank la solicitarea ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO