Bănci și Asigurări

CEC Bank a lansat o soluţie dezvoltată de Deloitte şi FintechOS prin care clienţii pot accesa online mai multe servicii bancare

Bogdan Neacşu, preşedinte director general al CEC Bank

Bogdan Neacşu, preşedinte director general al CEC Bank

Autor: Cristina Bellu

30.03.2020, 09:54 2547

CEC Bank a integrat recent în portofoliul de servicii un proiect dezvoltat Deloitte România şi FintechOS, care permite clienţilor să parcurgă online toate etapele necesare deschiderii pachetului, care include cont curent, card de debit şi serviciul Mobile Banking.

„Accesul la servicii bancare este esenţial pentru public şi pentru economie. Deschiderea conturilor de la distanţă, fără deplasări la ghişeele băncii şi fără hârtii este un proiect esenţial pentru CEC Bank şi poate contribui la creşterea incluziunii financiare, în condiţiile în care peste 90% dintre români au acces la internet de pe mobil. Ne bucurăm că, pe lângă serviciile bancare la distanţă pe care le aveam deja în portofoliu - Internet Banking, Mobile Banking, servicii prin telefon – acum, le dăm posibilitatea românilor din ţară şi din diaspora să devină clienţi CEC Bank, 100% online”, spune Bogdan Neacşu, preşedinte director general al CEC Bank.

Soluţia tehnică folosită permite clienţilor să parcurgă online toate etapele necesare deschiderii pachetului, care include cont curent, card de debit şi serviciul Mobile Banking.
Procesul presupune mai multe niveluri de securitate, printre care verificarea aplicantului, utilizarea unor algoritmi de inteligenţă artificială pentru recunoaşterea datelor şi recunoaştere facială, precum şi apel video cu angajaţi ai băncii.

Contractul este finalizat cu ajutorul semnăturii electronice calificate, după care banca îl trimite prin e-mail clientului. Deschiderea contului curent din cadrul pachetului implementat şi accesul la Mobile Banking se realizează imediat după finalizarea procesului de înregistrare online, iar cardul este emis şi trimis prin poştă la adresa indicată de client.

„În contextul actual, în care mobilitatea oamenilor este limitată pe fondul pandemiei de COVID-19, nevoia de soluţii tehnice care să ofere acces digital de la distanţă la servicii financiare este mai mare decât oricând. Băncile şi asigurătorii din România au făcut progrese admirabile în acest sens, însă, în prezent, mai mult de jumătate dintre jucători încă nu oferă posibilitatea deschiderii de la distanţă a unui pachet de servicii bancare, care să includă cont curent, card de debit asociat şi mobile banking”, explică Vladimir Aninoiu, Director Tehnologie în cadrul practicii de Consultanţă a Deloitte România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO