Bănci și Asigurări

CEC Bank continuă procesul de digitalizare: instituţia lansează un serviciu de depunere în numerar prin staţiile SelfPay din unităţile băncii

CEC Bank continuă procesul de digitalizare: instituţia...

Autor: Cristina Bellu

25.09.2018, 00:00 462
CEC Bank, cea mai mare bancă deţinută de stat, continuă procesul de digitalizare şi lansează un serviciu de depunere în numerar prin staţiile de plată SelfPay din unităţile băncii, estimând că numărul tranzacţiilor va trece anual de un milion. „Implementarea acestei soluţii de alimentare cu numerar a conturilor reprezintă un nou pas efectuat de CEC Bank pe linia digitalizării şi, implicit, a simplificării interacţiunii client-bancă. Clienţii noştri utilizează deja staţiile de plată pentru plata facturilor de utilităţi şi a altor servicii oferite de SelfPay, iar conform estimărilor noastre vom depăşi un milion de tranzacţii efectuate anual la staţiile de plată“, spune Mihaela Popa, director general - preşedinte al Comitetului de Direcţie al CEC Bank. Operaţiunile de depunere se pot realiza în conturile curente şi conturile de card ale clienţilor băncii în limita a 3.000 lei pe tranzacţie, utilizarea acestui serviciu permiţând alimentarea conturilor în timp real, depunerile fiind înregistrate în conturile clienţilor imediat după efectuarea tranzacţiilor. „Extinderea portofoliului de servicii disponibile la staţiile de plată din unităţile CEC Bank este o etapă firească în transformarea staţiilor de plată în casieri digitali, prietenoşi ai băncii. (...)“, adaugă Adrian Badea, CEO al SelfPay, principalul jucător al pieţei de terminale de tip self-service. Staţiile de plată SelfPay acoperă în prezent circa 25% din unităţile CEC Bank. Banca dispune de o reţea locală de 1.022 unităţi, din care 480 sunt situate în mediul rural. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO