Bănci și Asigurări

CEC Bank îşi relansează site-ul cu funcţionalităţi adaptate tendinţelor din piaţă: acces online la produsele bancare; simulatoare pentru credite; transparenţa costurilor

CEC Bank îşi relansează site-ul cu funcţionalităţi adaptate tendinţelor din piaţă: acces online la produsele bancare; simulatoare pentru credite; transparenţa costurilor

Autor: Cristina Bellu

27.07.2021, 13:27 346

Pe site-ul www.cec.ro, traficul de pe dispozitive mobile şi tablete a ajuns la o pondere de circa 75%, de la mai puţin de 60% înainte de pandemie, în timp ce numărul de căutări pentru credite online, la nivelul pieţei, s-a dublat.

CEC Bank continuă expansiunea digitală şi anunţă relansarea site-ului, www.cec.ro, cu acces online la produsele bancare, simulatoare pentru credite şi transparenţă totală în privinţa costurilor.

Interesul pentru produse bancare on­line a crescut accelerat, în contextul pan­de­miei, astfel că numărul de uti­li­zatori Mobile Banking ai CEC Bank şi vo­lumul tranzacţiilor s-au triplat din mar­tie 2020, după cum arată datele instituţiei bancare.

“Iniţiativa face parte din strategia de afaceri a CEC Bank, care pune accent pe digitalizare şi pe dezvoltarea modelului de afaceri hibrid, în care produsele şi serviciile bancare pot fi accesate atât online, cât şi prin reţeaua teritorială – cea mai mare din ţară, cu peste 1.000 de unităţi bancare”, spun reprezentanţii băncii.

Pentru dezvoltarea noului site, pus pe piaţă în mai puţin de trei luni, instituţia a folosit platforma open source Drupal şi a lucrat cu compania locală REEA din Târgu Mureş.

Furnizorul a fost ales pe baza expertizei de peste 16 ani cu platforma Drupal, pentru clienţi din ţară şi din străinătate dar şi datorită echipei experimentate, cu contribuţii inclusiv la nivelul core-ului open-source.

“În contextul în care internetul a devenit principala sursă de informaţii pentru achiziţiile importante, CEC Bank şi-a propus să-şi îmbunătăţească prezenţa online, iar site-ul www.cec.ro este principalul punct de contact, de informare şi a devenit un canal de contractare a produselor bancare – prin magazinul online CEC_IN”, adaugă reprezentanţii băncii.  

Datele instituţiei bancare arată că interesul pentru produse bancare online a crescut accelerat, în contextul pandemiei, astfel că numărul de utilizatori Mobile Banking ai CEC Bank şi volumul tranzacţiilor s-au triplat din martie 2020.

În plus, pe site-ul www.cec.ro, traficul de pe dispozitive mobile şi tablete a ajuns la o pondere de circa 75%, de la mai puţin de 60% înainte de pandemie, în timp ce numărul de căutări pentru credite online, la nivelul pieţei, s-a dublat.

Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă reţea naţională, cu peste 1.000 de sucursale şi unităţi teritoriale şi cu active de peste 44,4 miliarde lei la sfârşitul lunii iunie 2021.

REEA este o agenţie digitală full-service, cu know-how şi expertiză în dezvoltarea de aplicaţii web şi mobile customizate, folosind cele mai recente tehnologii şi produse open-source de pe piaţă. Compania are în prezent circa 180 de angajaţi şi în 2020 a raportat afaceri de aproximativ 26 de milioane de lei.

Potrofoliul de clienţi include atât IMM-uri, cât şi companii mari – din banking, energie, food, din ţară şi din străintătate.

AFACERI DE LA ZERO