Garanti BBVA a introdus opţiunea prin care clienţii noi, persoane fizice, pot accesa produsele şi serviciile bancare 100% online, direct din aplicaţia de Mobile Banking.
Proiectul face parte din strategia Garanti BBVA România de integrare a digitalului, cu scopul de a crea o experienţă bancară fără fricţiuni, mobile-first, care să le permită clienţilor să dispună de toate serviciile oferite de instituţie, fără a fi nevoie să se deplaseze într-o agenţie.
„Nu digitalizăm doar procesele sau produsele şi serviciile, ci reimaginăm complet bankingul”, spune Tolga Banyocu, director general adjunct, aria soluţii clienţi, Garanti BBVA.
Potrivit acesteia, noii clienţi care îşi deschid contul curent online beneficiază de un pachet complet de cont curent în lei cu card de debit, care include Mobile Banking, alerte SMS, transferuri gratuite în lei şi retrageri de numerar gratuite de la orice ATM din întreaga lume.
Banca subliniază că împrumuturile online sunt deja disponibile pentru clienţii existenţi, oferind acces la credite de nevoi personale şi aplicaţii pentru Bonus Card, direct prin aplicaţia Mobile Banking ñ o funcţionalitate introdusă pentru prima dată în 2024, ca parte a strategiei de digitalizare ale Garanti BBVA.
Banca Garanti BBVA face parte din Grupul Garanti BBVA România, alături de Garanti BBVA Leasing şi Garanti BBVA Fleet Management, care completează oferta băncii cu produse specifice de leasing şi servicii de management al flotei.
Garanti BBVA România este deţinută de Garanti BBVA, a doua bancă privată din Turcia, din punct de vedere al activelor, având ca acţionar majoritar grupul financiar spaniol Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA). Cristina Bellu