Bănci și Asigurări

Clienţii Libra Bank au efectuat tranzacţii online de peste 10 mld. lei anul trecut

Clienţii Libra Bank au efectuat tranzacţii online de...

Autor: Andra Oprescu

08.05.2015, 00:00 177
Clienţii Libra, o bancă de talie redusă specializată pe nişa profesiilor liberale şi a afacerilor micro, au efectuat anul trecut tranzacţii prin internet banking de peste 10 miliarde de lei, în creştere cu 33% faţă de 2013, evoluţia fiind susţinută în principal de operaţiunile realizate de clienţii persoane juridice. Libra are o reţea destul de redusă, aproximativ 40 de sucursale în toată ţara, astfel că mizează în principal pe dezvoltarea afacerilor prin canale alternative, în principal prin internet banking. Banca a început de anul acesta să deschidă conturi exclusiv online, ceea ce înseamnă că pentru a iniţia relaţia cu banca un client nu trebuie să se deplaseze într-o sucursală, ci poate comanda prin internet deschiderea contului. Libra avea anul trecut o cotă de piaţă de 0,5% şi active totale de 1,7 mld. lei. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO