Bănci și Asigurări

Codruţa Furtună, Allianz-Ţiriac: Comisioanele sunt semnificativ mai mari pe zona asigurărilor de viaţă. Avem tipologii de asigurări care depăşesc comisionul mediu de 41% pe zona asigurărilor de viaţă

ZF Bankers 2024

Codruţa Furtună: Când te uiţi la asigurări de viaţă te uiţi la tot segmentul, nu neapărat exclusiv la angajaţi pentru că sunt şi alte categorii care se pot asigura fără restricţie, de exemplu antreprenori, oameni care sunt acţionari/administratori în companii fără să fie neapărat angajaţi, până la vârsta de pensionare.

Codruţa Furtună: Când te uiţi la asigurări de viaţă te uiţi la tot segmentul, nu neapărat exclusiv la angajaţi pentru că sunt şi alte categorii care se pot asigura fără restricţie, de exemplu antreprenori, oameni care sunt acţionari/administratori în companii fără să fie neapărat angajaţi, până la vârsta de pensionare.

Autor: Mircea Nica

11.09.2024, 17:20 106

„Principalii contribuitori ca şi canale de distribuţie sunt brokerii specializaţi şi agenţii proprii şi consultanţii Allianz-Ţiriac. Împreună cu ei am făcut mai mult business şi cu zona de bancassurance. Recunoaştem faptul că brokerii care nu sunt specializaţi încep să aibă interes pentru zona aceasta, să vadă oportunitatea şi să înţeleagă că pot câştiga venituri substanţiale din această zonă de business insuficient adresată“, a explicat Codruţa Furtună în cadrul ZF Bankers Summit 2024, în cea de-a treia zi, dedicată exclusiv asigurărilor.

Pe zona asigurărilor de viaţă, nivelul comisioanelor este semnificativ mai mare, existând tipologii de asigurări care depăşesc comisionul mediu de 41%, a spus Codruţa Furtună, director vânzări şi distribuţie, Allianz-Ţiriac, în cadrul ZF Bankers Summit 2024, în cea de-a treia zi dedicată exclusiv asigurărilor.

„Comisioanele sunt semnificativ mai mari pe zona asigurărilor de viaţă. Avem tipologii de asigurări care depăşesc comisionul mediu de 41% pe zona asigurărilor de viaţă. Sunt contracte multianuale faţă de contractele anuale cu care suntem obişnuiţi, de exemplu RCA. Este o schemă diminuată de comisionare după primul an, astfel încât să păstrezi interesul, să faci mentenanţa, să asiguri serviciul la client însă să-ţi optimizezi veniturile pe perioade mai lungi.“

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro