Provident Financial România, parte a grupului britanic International Personal Finance (IPF), anunţă numirea lui Laurenţiu Mărcuş în funcţia de director de vânzări, poziţie din care va coordona expansiunea canalelor de vânzare, într-un context în care compania vizează o creştere de peste 10% a volumului de creditare în 2025 şi pregăteşte lansarea în piaţă a unui card de credit.
„Ne pregătim să lansăm cardurile de credit în România, un pas firesc pentru Provident, care completează oferta noastră de produse financiare flexibile. Avem deja parteneriate solide cu eMAG, Flanco şi TBI, iar echipa de vânzări este esenţială în integrarea noului produs în piaţă”, a declarat Laurenţiu Mărcuş, director de vânzări Provident România.
Provident are în România aproximativ 180.000 de clienţi activi, dintre care aproape jumătate locuiesc în sate şi comune mici.
Cea mai mare parte a acestor clienţi a ales creditarea la domiciliu, modelul tradiţional de creditare al Provident. Dintre clienţii noi din 2024, peste 20.000 au fost clienţi fără istoric de creditare, care au luat primul lor împrumut cu Provident. În plus, tot anul trecut, aproape 6.000 de clienţi care şi-au îmbunătăţit istoricul de creditare cu Provident au luat un împrumut de la o bancă.
În paralel, compania a dezvoltat un model complet digital, ProviOnline, dar păstrează interacţiunea umană ca diferenţiator important pentru evaluarea riscului şi luarea deciziilor de creditare.
Provident Financial România face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), cel mai mare furnizor de credite la domiciliu din Europa. Grupul are 2,1 milioane de clienţi în 9 ţări din Europa, precum şi în Mexic şi Australia. IPF este unul dintre cei mai mari angajatori britanici din Europa Centrală şi de Sud-Est şi companie internaţională listată la Bursa din Londra.