Consultantul digital ANA lansat de Uniqa Asigurări în urmă cu cinci ani a înregistrat din 2019 şi până acum un număr total de 200.000 de accesări şi a contribuit la soluţionarea a peste 78.000 de dosare de daună, conform informaţiilor Uniqa Asigurări.
„Consultantul Digital ANA, acum, la cinci ani de activitate, a simplificat semnificativ procesele de avizare, de soluţionare a daunelor, precum şi de consultare a diferitelor informaţii, oferind clienţilor noştri acces rapid la servicii esenţiale, fără a mai pierde timp, fără a se deplasa din confortul caselor şi fără a întâmpina dificultăţi. Vom continua să inovăm şi să dezvoltăm aceste soluţii pentru a face interacţiunea cu Uniqa cât mai facilă şi mai prietenoasă pentru fiecare client“, a declarat Ramona Bernic, vicepreşedinte directorat, Uniqa Asigurări.
Evoluţia anuală a numărului de accesări demonstrează apetitul românilor pentru opţiunile digitale şi adoptarea rapidă a acestei soluţii: în 2019, la doar câteva luni de la lansare, ANA a înregistrat 18.000 accesări, în 2020 a ajuns la 42.000 accesări, iar în 2021 numărul a crescut la 48.000. Mircea Nica În 2022, au fost înregistrate 43.000 accesări, în 2023 un total de peste 35.000 accesări, iar în prima jumătate a anului 2024, consultantul digital ANA a fost utilizat de 12.500 de ori. În ceea ce priveşte dosarele de daună gestionate, ANA a soluţionat peste 15.000 de dosare CASCO şi aproape 3.400 de dosare pentru asigurări de locuinţă doar în 2023, iar procentul de avizări digitale a atins un nivel record, de 85-87% în 2024. Această transiţie digitală rapidă a permis clienţilor să gestioneze daunele rapid, eficient şi fără eforturi suplimentare.